6 lutego 2014

BLUE COAT






Ostatnio podczas zakupów zwróciłam uwagę, ze wszystkie nowe kolekcje zawierają w sobie jeden konkretny odcień błękitu.Wiadomo wiec co będzie w najbliższym czasie hitem sezonu. Potwierdziło się to  jak tylko przeglądnęłam moje ulubione blogi:) Trafiłam wtedy własnie na rewelacyjna stylizacje KAYTURE  z odcieniem tego koloru:


Powiem Wam szczerze, ze naprawdę podoba mi sie takie połączenie kolorów i będzie to moja inspiracja na nadchodzący sezon.



Pewnie rzuciło sie Wam w oczy, ze są pewne części garderoby bez których nie potrafiłabym życ. To rozkloszowane spódnice. Od kiedy je odkryłam, dostrzegłam jak wiele zalet ma ich noszenie, Jedna z nich i chyba najwazniejsza jest rownowazenie sylwetki. Dla osob bardzo szczuplych jest to swietne rozwiazanie gdyz zaokrągla biodra i taka osoba moze sobie pozwolic na rozne jej wersje poczawszy od falbanek przez koronki a konczywszy na przeroznych materialach i fakturach:) Osoby o kobiecym i pelnym typie sylwetki dzieki takiej spodnicy moga co nieco zatuszowac. W tym wypadku jednak sklanialabym sie ku najprostszym formom, ktore optycznie nie dodadzą objętości. 
Kobietki , nośmy wiec spódnice i sukienki bo warto! Milego dzionka:P



bluzka, płaszcz Stradivarius | spódnica no name | buty Centro | zegarek MK



Polecam pancakes w Galicjance (jeżeli ktoś mieszka w okolicy Wadowic) z syropem waniliowym i klonowym :)


8 komentarzy:

Alcyna pisze...

Świetny ten płaszczyk! Już mi się w głowie komponuje z moimi ulubionymi szarościami.

MadeOfTears pisze...

Piękny płaszcz! :)

made-vogue pisze...

prześliczny płaszcz :)

Kalina pisze...

woow! chcę taki płaszcz!

Anonimowy pisze...

kupiłaś ten zegarek od MK gdzieś w okolicy można wiedzieć gdzie sa one dostępne ?

Lolka pisze...

Kupiłam od pani,która nabyła go w Złotych Tarasach

Little Black Girl pisze...

płaszcz jest piękny! :)

c l a a a u d i a a a pisze...

ten płaszcz jest genialny !

---------------------------------------
http://caaaudiaaac.blogspot.com/ - Zapraszam !

Obserwatorzy