9 grudnia 2013

HARD





Dodając posty zazwyczaj nie mam czasu żeby dodatkowo napisać coś... cokolwiek:) Zauważyłam jednak ,że dostaje sporo pytań odnośnie mojej garderoby , stylu itd. Jedno z pytań do ostatniego wpisu dotyczyło mojego brzucha:)  Odpowiadam : nie stosuje diety , jem mnóstwo czekolady , ale uwielbiam sie ruszać, wspomagam sie ćwiczeniami Mel B czy Chodakowskiej i właściwie to tyle, aha od czasu do czasu basen:)



Jeśli chodzi o mój strój - jakże ja uwielbiam te buty, jedne z najwygodniejszych jakie miałam i mam, poza tym dyskretnie dodają mi centymetrów, którymi Stwórca  niestety mnie nie obdarzył. Płaszcz znalazłam i przeszyłam , tzn nie ja, nie mam takich zdolności :) Jeśli chodzi o sukienkę , znalazłam ją w Sinsay, szczerze nie byłam w tym sklepie nigdy wcześniej i bardzo tego żałuje :P

Jeśli macie jakieś pytania , chętnie odpowiem na pewno znajde czas pomiędzy pracą i kolejnymi przeprowadzkami:) I pozdrawiam serdecznie osoby komentujące, które tak gorliwie czekały na kolejnego posta:)) Miłej nocki:)




sukienka, torebka, naszyjnik[Sinsay], buty[Reserved]
zdjęcia Judi calaike.blogspot.com

1.Czarna kurtka [House],jeansowa kurtka[Cropp]





2.Buty[Reserved],spodnie szare, czapka czerwona[House],koszula,kolczyki[Sinsay]

2 komentarze:

angelika eM pisze...

ale ślicznie wyglądasz ;)

Fashiondoll.pl pisze...


wspaniale:*
pozdrawiam,
OLA

Obserwatorzy