4 września 2013

MAXI



Sesja wrzucona z lekkim opóźnieniem, ponieważ była robiona jakiś miesiąc temu:) Co prawda powoli kończy się czas na letnie sukienki , ale tą musiałam Wam pokazać. Zawsze uważałam,że długie suknie są zbyt hipisowskie i nie pasują do mnie dopóki nie znalazłam tego czerwonego cuda:P Kolor jest idealny, plisy sprawiają ,że wygląda znacznie ciekawej , a fakt, ze ma tylko jedno ramie nadaje jej bardziej kobiecy  i zmysłowy charakter. Lepiej trafić nie mogłam!:)
Ps: uwierzycie,że kosztowała mnie całe 10zł:)?





sukienka[atmosphere], pasek[Pull&Bear]
zdjecia Monika Wiktor https://www.facebook.com/latostulecia?fref=ts

3 komentarze:

Kalina pisze...

wooow! pięknie <3

Sebastian Kukla pisze...

No pięknie :) pozdr :)

angelika eM pisze...

zdjęcia niesamowite <3

Obserwatorzy