20 lipca 2013

DESZCZOWY SPONTAN




Sesja totalnie spontaniczna, siedziałyśmy z Monią w aucie czekając aż wreszcie przestanie padać. Padła propozycja zdjęć w deszczu i pytanie czy chce wyglądać jak zmokła kura haha. Oczywiście ,że tak! Dla takich fotek jestem w stanie się poświecić:) Burza szalała , Monia w jednej ręce trzymała parasolkę a w drugiej aparat , a ja walczyłam z żywiołem:P Myślę ,że zdjęcia wyszły świetnie:)





                                                                          https://www.facebook.com/latostulecia?fref=ts


8 komentarzy:

Kate look pisze...

ale piękna sesja! pierwsza stylizacja to cudo!

http://lookatee.blogspot.com/

angelika eM pisze...

ale wspaniałe zdjęcia <3 cudownie wyglądasz!

angelika eM pisze...

ale wspaniałe zdjęcia <3 cudownie wyglądasz!

Little Black Girl pisze...

zakochałam się w tych zdjęciach <3

agg pisze...

piękne zdjęcia!

Mr K. pisze...

Super!

My heart is my soul pisze...

Ciekawy pomysł na zdjęcia :) Nie pozostaje mi nic innego jak czekać, aż spadnie również u mnie :)

Paulina Alaw pisze...

Rewelacyjne zdjecia, pomysly na sesje!!
Zaraszam do siebie
www.catchtheflow.pl
zaczynam wiec milo mi bedzie wysluchac opiinie kolezanki po fachu.

bede tu zaglada;)

Obserwatorzy