24 kwietnia 2013

HOME SWEET HOME





Trochę zdjęć w domu nie zaszkodzi zwłaszcza ,że i tak wychodzą świetnie bo robi je świetny fotograf:) Dwie stylizacje , niebieska bluzka jest jednym z tych ciuchów , które uwielbiam , ale niestety nie często mam okazje zakładać. Zapewne nie jestem pierwszą osobą , która pisze o wypełniaczu do koka, ale muszę przyznać, że totalnie spodobała mi się taka forma upięcia. Szybki sposób na fajną fryzurę:)




Koszula pastelowa[C&A], niebieska bluzka[BIKBOK]spodenki[Pull&Bear] kok[Monia:*]
zdjecia Monika Wiktor https://www.facebook.com/latostulecia?fref=ts

6 komentarzy:

Cammy pisze...

Niebiańsko<33

angelika eM pisze...

wyglądasz fenomenalnie <3

Elisabeth Secret pisze...

Pięknie wyglądasz!
Szorty <3
chciałam je kupić ale zostały tylko M i leciały ze mnie :)

Marta Zacny pisze...

zainspirowałaś mnie do stworzenia na moich włosach nowej fryzury ;p poza tym bardzo fajny blog, pozdrawiam :)

Angie pisze...

Przepiękne te zdjęcia, zazdroszczę fotografa. Aż trudno skupić się na samych stylizacjach :) Koszula z C&A powala na kolana, piękna. Fryzura również :)

Vanessa and Jana pisze...

Absolutely beautiful those pictures. So cool!
All the best from charming Berlin,

Jana & Vanessa

Obserwatorzy