4 lutego 2013

ULUBIONE BLOGI



Chciałam podzielić się dziś z Wami kilkoma adresami blogów , które uwielbiam odwiedzać. Pewnie większość z Was posiada taką listę , jak sami wiecie tematyka w obecnej blogosferze jest tak różnorodna ,że każdy znajdzie coś dla siebie:) Ja najczęściej przeglądam te związane z modą tzw. blogi szafiarskie { nie cierpię tej nazwy:P}. Poniżej kilka propozycji myślę ,że warto je przeglądnąć:)



1. JEMERCED    

Świetny styl , klasa, jest dla mnie ogromną inspiracją, oglądając program, który prowadziła razem z Maffashion zdobyła moja sympatie przez dużą naturalność i wiedzę na temat tego co robi.




2. SŁODKIE INSPIRACJE

Musze się przyznać , niestety uwielbiam słodycze:p Na ten blog natknęłam się przypadkiem. Nigdy nie przepadałam za gotowaniem czy pieczeniem jednak tutaj można znaleźć naprawdę ciekawe i  mega proste przepisy. Wszystko ładnie pokazane wiec aż chce się skosztować .





3. MAKIJAŻOWY DZIENNIK

Wszystkie makijaże , które pokazywane są na tym blogu zdecydowanie mnie zachwycają , są staranne i przemyślane. Można znaleźć tu też recenzje kosmetyków i wiele ciekawych pomysłów.


 http://patriciafashion.blogspot.com/                                                


4. LILLA BLANKA

Blog , który prowadzi małżeństwo mieszkające w ponad stuletnim domku w Szwecji. Zużyte, bielone meble, biała ceramika, pastele , ciepłe i naturalne tkaniny, dużo poduszek to coś co uwielbiam i dlatego tak chętnie tu zaglądam:)






5.ANGELICA BLICK



Zdecydowanie blog nr 1 na mojej liście , uwielbiam  styl i prostotę jaka prezentuje . Piękne zdjęcia,  zaglądam tu tak często,że chyba znam już większość stylizacji na pamieć :P Polecam. 


Jest jeszcze wiele blogów, które chętnie bym tutaj pokazała , ale podzieliłam się z Wami tymi , które są moimi ulubionymi , a nie dotyczą tylko i wyłącznie tematów związanych z modą. Miłego oglądania:)





2 komentarze:

from CYRYL pisze...

chyba o moim zapomniałaś;p

Lolka pisze...

No cóż przyznam szczerze , że nie wiem jak to się stało:P

Obserwatorzy