6 lutego 2013

KOBALT







zdjecia Monika Wiktor http://www.monikawiktor.com/

8 komentarzy:

TRIANGLE CLOUD pisze...

pięknie <3

Jadore ce style pisze...

Jesteś niesamowita i dosłownie wszystko mi się w tej stylizacji podoba, a Twój uśmiech jest magiczny! Zdjęcia świetnej jakości, zestawy perfekcyjnie dobrane. Nawet jakbym się chciała do czegoś przyczepić to nie ma do czego! Będę tutaj wracała z przyjemnością :)

Isabel Drafts pisze...

Świetny kardigan i botki :)

Jagoda pisze...

idealne spodenki ;)

Desiderando pisze...

Jesteś niesamowita! Kazda rzecz z tej stylizacji mnie zachwycila! Bardzo dobrze Ci w tm odcieniu niebieskiego! Jestem tu pierwszy raz i zachwycam sie Tobą! Obserwuje ! :)

Elisabeth Secret pisze...

Idealne spodenki i płaszczyk!

Zapraszam do mnie na konkurs : )

Lolka pisze...

Dziękuję Wam:):*

StyleNightcap pisze...

Świetnie wyglądasz, po prostu bomba! Zazwyczaj nie komentuję, jak nie mam żadnej głębszej myśli, czy czegoś, ale nie mogłam się powstrzymać :) Totalnie nie mój styl, ale cholernie mi się podoba!

Obserwatorzy