13 stycznia 2013

MAKIJAŻ NA CO DZIEŃ



 Codzienny makijaż - pewnie każda z Was ma swój sposób i swoje wyobrażenie na jego temat. W definicji ma to być makijaż delikatny , nie rzucający się zbytnio w oczy ale podkreślający subtelnie nasze atuty. Jeśli chodzi o mnie i mój make up na co dzień sprawa jest prosta , używam niewielu kosmetyków i trwa to raczej chwile. Na zdjęciach widać mniej więcej jak to wygląda:) Na początek idzie podkład, który zazwyczaj nakładam pędzlem.


Druga rzecz to cień na powiekach, i tu jest rożnie czasami nie nakładam nic , a jeżeli już się zdecyduje są to jasne beżowe z odrobiną złota cienie. 


 Uwielbiam róż . zdecydowanie jestem jego zwolenniczką, dlatego zawsze podkreślam nim kości policzkowe, potem nakładam odrobinę sypkiego pudru.


Na koniec rozświetlający korektor pod oczy, czarny tusz, i  błyszczyk. Często zdarza mi się użyć szminki w jakimś intensywniejszym kolorze , taki mocniejszy akcent sprawia ,że makijaż staje się bardziej wyrazisty:)

Jeśli chodzi o brwi zazwyczaj mam zrobioną hennę wiec nie wzmacniam koloru kredką czy cieniem tyko lekko je przeczesuje :)


zdjecia: MWR

2 komentarze:

Elisabeth Secret pisze...

Jak zawsze pięknie wyglądasz!
Także stosuję ten fluid, pokochałam go i nie zmienię go na żaden inny :)

Paula Indefinite pisze...

świeżo i delikatnie.
piękny make'up.

Obserwatorzy