14 listopada 2012

NIEBIESKA ŁAWKA


Skórzana kurtka-pilotka jest idealną alternatywą dla wszechobecnych ramonesek. Nie twierdze oczywiście, że jestem przeciwniczką tego typu kroju ale zawsze to jakaś odmiana:) Stylizacja jest dość prosta ,cienka bluzka w paski połączona z czarnymi spodniami stanowi fajne tło dla  grubej kurtki, do tego aviatorki i lecimy :P Buty, które jakiś czas temu wygrały w mojej Facebookowej sondzie [swoją drogą zaskoczyło mnie aż takie zainteresowanie:P] przyszły do mnie dzisiaj ,obcas jest idealny do biegania na co dzień.


 Miejsce na zdjęcia jest dość oklepane, haha która dziewczyna nie robiła sobie zdjęć na stacji PKP:) Jednak podoba mi się klimat jaki panuje na "mojej" stacji , zwłaszcza w tak  słoneczny dzień wiec jestem usprawiedliwiona:)


bluzka[Fishbone,]kurtka[C&A],spodnie[Bershka],buty[DeeZee],torebka[Moshito],okulary[z nad morza:)]
zdjecia Judi http://calaike.blogspot.com/

2 komentarze:

Czmiel pisze...

bardzo dobrze wyglądasz!

Mila Moda Style pisze...

Fajny zestaw, uwielbiam takie okulary

Obserwatorzy