11 listopada 2012


Liebster Blog Award 

 

 


Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.


Bardzo dziękuje za nominacje od Madame de Luxe:))) ( http://madamedeluxe.blogspot.com/) 

Poniżej odpowiedzi na pytania Madame de Luxe:)





 1.Książka czy film?
książka
2.Prawo czy leworęczny?
prawo
3.Ulubione imię męskie?
Daniel
4.spodnie czy sukienka?
zależy od nastroju:)
5.lato czy zima?
jesień:P
6.ulubiony kolor?
nie mam ulubionego
 7. oczy niebieskie czy brązowe?
niebieskie
8. Co Cię najbardziej denerwuje u innych ludzi?
przemądrzałość
9. Czego najbardziej się boisz?
pająków:P
10. trampki czy szpilki?
zależy od nastroju:)
11. wyjście do kina czy na zakupy?
najpierw zakupy potem kino:)




MOJE PYTANIA:
1.Inspirująca Cie blogerka/bloger ?
2.Ulubiona marka?
3. Sieciówki czy sh?
4.Złoto czy srebro?
5. Szminka czy błyszczyk?
6. Ulubiony styl?
7. Co najbardziej denerwuje Cie w blogach?
8. Morze czy góry  ?
9. Ulubiona książka?
10. Milka czy M&Msy:)?
11. Czym jest dla Ciebie  prowadzenie bloga?



NOMINOWANE BLOGI:



Miłej zabawy:) pzdr







2 komentarze:

Czmiel pisze...

Dziękuję za nominację;)

silence pisze...

Ja też zostałam nominowana :D Myślę, że to fajna "rzecz" , super zabawa :D

świetny blog i dziekuję za dodanie do obserwatorów, ja oczywiście zrobiłam to samo :-)

Obserwatorzy