10 października 2012

CZERWIEŃ,KRATKA I KOŻUCH



 Hasło mojego brata po zobaczeniu kamizelki: A co Ty ukradłaś ją Janosikowi? haha można mieć i takie skojarzenia, ale przynajmniej jest w niej mega ciepło poza tym jest świetnym dodatkiem do większości zestawów. Zaczyna robić się coraz chłodniej ,niestety, dlatego w mojej szafie przybywa czapek. Przyznam sie szczerze , że kiedyś nikt nie mógł mnie zmusić do tego, żebym założyła czapkę. Nawet przy największych mrozach , ewentualnie wystarczał kaptur:) A jak jest teraz?:)  przekonałam się do nich w stu procentach, zresztą można to dostrzec:) Fajnie uzupełniają strój.




koszula[AmericanEagleOutfitters],spodne[Toxic3],kamizelka[Orsay],buty[DeeZee],torebka[Mohito],czapka[Cropp]
zdjęcia http://calaike.blogspot.com/

8 komentarzy:

fashionconfusion pisze...

zakochałam się w Twojej kamizelce! Jest genialna, a Ty bardzo fajnie połączyłaś ją z ciekawym kolorem spodni! REWELACJA !

lovexmoschino pisze...

Genialna kamizelka, nie przejmuj się bratem! Od dawna takiej szukam. Strasznie Ci zazdroszczę, bo wyglądasz w niej świetnie <3

vampire pisze...

perfekcja <3

Callista fashion pisze...

Świetny kożuszek ;) z kratą spisał się rewelacyjnie!

Kalina pisze...

świetny look, bardzo mi się podoba i myślę, że twój blog zasługuję na uwagę, będę starała się częściej zaglądać ;) pozdrawiam :)

Lolka pisze...

Dziękuję:)):*

Elisabeth Secret pisze...

Świetny outfit!!
a kamizelka Janosika wygląda rewelacyjnie : ))

Pozdrawiam, Ola

AlexGlamPage pisze...

rewelacyjna stylizacja:)

Obserwatorzy