31 października 2012

BLUE SKY


 Zwolenniczką zimy nie jestem , zdecydowanie wolę jesienną lub wiosenną porę. To,że śnieg spadł na dwa dni całkowicie mnie nie dziwi , w naszej szerokości geograficznej to się zdarza. Może ta zimowa aura zainspirowała mnie do trochę surowszego zestawu. Płaszcz w dość dyskretną kratę od razu rzucił mi się w oczy, zwłaszcza ,że kolor bardzo mi odpowiada no i te złote guziki...:) Niestety jest dość cienki więc poczeka na cieplejsze dni:)
 Ostatnio miałam okazję uczestniczyć w szkoleniu na temat kosmetyków marki PAESE, nie wiem czy kojarzycie tą firmę , ale ciekawią mnie Wasze opinie. Pani zachwalała każdy produkt, macie jakiś swój ulubiony?
bluzka[Stradivarius],naszyjnik[Hause]płaszcz[sh],buty[nie pamiętam:)],spódnica[Fishbone]
zdjęcia Judi http://calaike.blogspot.com/

13 komentarzy:

malinka pisze...

ajć!!! Wygladasz ślicznie :)) cudne foteczki- takie z klimatem :))

malinka pisze...

ajć!!! Wygladasz ślicznie :)) cudne foteczki- takie z klimatem :))

Czmiel pisze...

super koszula!

Elisabeth Secret pisze...

Świetny zestaw!

co do kosmetyków marki Paese pokochałam fluid! : )

Lolka pisze...

Jak na razie tez testuje podkłady i jestem zadowolona, za niedługo dotrze do mnie kilka innych rzeczy wiec zobaczymy:)

Baniuchaa pisze...

Świetna stylizacja!

Patrycja P pisze...

Świetnie wyglądasz:D

Zapraszam:d

Linde Lou pisze...

Genialnie wszystko dobrałaś!;D

Obserwujemy?

http://linde-lo.blogspot.com/

Juliette in Wonderland pisze...

Ale ładna stylizacja! Bardzo mi się podoba:)

Ewelina pisze...

Inspirujące stylizacje, piękne zdjęcia :) obserwujemy? :)
http://madamedeluxe.blogspot.com/

Elisabeth Secret pisze...

W takim razie czekam na info, jak sprawdzają się inne produkty tej firmy : )

AlexGlamPage pisze...

uwielbiam taki look..wyglądasz bosko:)
Alex

Rue de Paris M. pisze...

Śliczna koszula. Bardzo ciekawy blog :)

Obserwatorzy