10 września 2012

MAGICAL FOREST




Nie wiem czy też tak macie (mogę się założyć,że większość z Was tak ma:P) ,że są takie rzeczy, w których zakochujecie się od pierwszego wejrzenia. Mam tu na myśli  głównie elementy garderoby. Niektórzy pewnie mnie wyśmieją , bo owszem można zakochać się w chłopaku, nie wiem w piesku , kotku ale w ciuchach:P? Spróbuje to wyjaśnić na swoim przykładzie:)

 
Chodząc po sklepach zarówno zwykłych jak i tych internetowych oglądam mnóstwo rzeczy, które są ładne , śliczne, różowe ,w kropki  i nie wiadomo co jeszcze:) Jednak jest tak ,że spośród miliona tych przedmiotów coś przykuje moją uwagę na tyle ,że będę się gapić ,oglądać i rozmyślać. I właśnie wtedy jest ten moment kiedy w mojej głowie zaczyna się burza. Pierwsza myśl - to jest dokładnie to czego szukałam:P I setki pomysłów do czego będę mogła to ubrać, z czym będzie się fajnie komponować, ogólnie kocham to uczucie. Nie twierdzę,że wszystkie moje ubrania są wyszukane, wyjątkowe itd. itp. ,ale uwielbiam tzw. perełki i każda z Was pewnie takowe w swojej szafie posiada:)

Kończąc już mój jakże pouczający dość krótki i wiele wnoszący do życia innych wykład (:P) chciałam poruszyć jeszcze jedną sprawę. Wiele osób pyta  mnie- po co mi ten blog?! Czy chce się lansować i pokazywać gdzie kupuję ciuchy, czy mi się nudzi:) Otóż mam na to  tylko jedną odpowiedź - idei tego co robię nie zrozumie nigdy osoba , która nie ma pasji i nie ważne jaka to pasja czy to zbieranie znaczków, figurek z jajka niespodzianki czy dzierganie sweterków. Jeżeli ktoś wkłada w to co robi całe swoje serce może osiągnąć wiele niezależnie od tego czy  jest to dziwne lub niezrozumiałe dla otoczenia.

Ale się rozpisałam , a tak naprawdę miałam Wam tylko przekazać ,że buty które mam na sobie są właśnie taką nową perełką w mojej kolekcji :P
sukienka[Zara],buty[Stradivarius]pasek[sh],bransoletki[Diva]

7 komentarzy:

made-vogue pisze...

wyglądasz prześlicznie! sukienka piękna =)

Queen Mother pisze...

Piękne zdjęcia.
Świetne buty.
Uwielbiam zdjęcia w lesie :)

Obserwuję :)

LenaLona.blogspot.com pisze...

ktoś kto pyta - po co blog? nie rozumie jaką wielką daje frajdę i radość :)))

cudowne, bardzo klimatyczne zdjęcia!

suchcia pisze...

piękne są te buty:) sama się koło nich ciągle kręcę ;)

Bobs. pisze...

no, w takich butach można się zakochać!

EevvaStyle pisze...

cudownie!!!

Lolka pisze...

Lena dokładnie masz świetą racje:)

Obserwatorzy