28 lipca 2012









LAST CHANCE














Idąc za namową pewnego Demotywatora http://demotywatory.pl/3876730/Nie-masz-jeszcze-zdjecia-w-zbozu postanowiłam nie zwlekać dłużej i zanużyć się w kłującej i pełnej robaków świeżo dojrzewającej paszy dla zwierząt. To przedsięwzięcie wniosło bardzo wiele pouczających i zmieniających pryzmat przez który patrzę na świat -doświadczeń  ,otóż:

Po pierwsze- już wiem jak wygląda moja babcia kiedy jest lekko wkurzona gdy jej wyrodna wnuczka depta cenne plony.

Po drugie- już wiem jak wygląda wkurzony fotograf gdy robiąc mi zdjęcia zostaje pogryziony przez bąki, muszki i inne nieprzyjazne człowiekowi stworzenia.

Po trzecie- juz wiem jak zrobić sesje tak szybko,żeby zdążyć przed nadciągającym kombajnem.

No cóż ale czego się nie robi dla zdjęcia w zbożu:p

                                                                                                         
















sukienka[H&M]
zdjęcia Judi http://calaike.blogspot.com/




2 komentarze:

Irminastyle Odzież Autorska pisze...

hehe, w każdym razie zdjęcia się opłaciły :) wszystko ładnie wygląda. Pozdrawiam! :)

riennahera pisze...

Ale było warto!

Nie mam pojęcia dlaczego Cię nie obserwowałam. Masz piękne zdjęcia, błąd został już naprawiony i obserwuję.

Obserwatorzy