30 kwietnia 2012

INDIAN

Powiem szczerze,że przez upały,które pojawiły się tak nagle byłam lekko zdezorientowana. Tak naprawdę nie wiedziałam co mam ubrać , z dnia na dzień wszyscy zaczęli biegać w krótkich spodenkach itd:) Pomijając fakt,że nie chciałam świecić moimi nieopalonymi nogami haha musiałam się dostosować do panujących warunków atmosferycznych gdyż ugotowałabym się na miejscu:) "Indiańskie" klimaty to jest to:p






bluzka[Pull&Bear], spodenki[Usha], kolczyki[nn], buty[zwykły sklep]
zdjęcia Judi

6 komentarzy:

Ruda pisze...

Zgadzam się całkowicie - pogoda mocno zaskakuje, najpierw zimno zimno i nagle boom! i 30 stopni... mi by póki co wystarczyło 20 pare, a takie upały niech pogoda trzyma na koniec czerwca i dalej :)

Zestaw jest fantastyczny! Ciekawe zestawienie wzorów i kolorów! Wyśmienite szorty i kolczyki :)

Przejrzałam również Twoje poprzednie posty i muszę stwierdzić, że są naprawdę inspirujące :) Z radością dodaję do obserwowanych :)

Pozdrawiam!

"Bless the Mess" ::: LenaLona.blogspot.com pisze...

azteckie wzory i indiańskie motywy? bosko!

Lolka pisze...

Dziękuję, bardzo mi milo:) pozdrawiam:)

Aleks pisze...

Spodenki są bardzo fajne ;-)

Pola pisze...

haha myślałam, że tylko ja mam problem z nieopalonymi nogami :D

EevvaStyle pisze...

pięknie wyglądasz!

Obserwatorzy