13 kwietnia 2012

13.04.2012

Tak jak już wspominałam wcześniej koszul mam chyba najwięcej spośród ubrań w mojej szafie. Tą darze szczególną sympatią ponieważ dostałam ją w prezencie, a poza tym ma świetny materiał. Jeśli chodzi o marynarkę jej wzory od razu mnie zachwyciły, taka kolorowa część stylizacji dobrze prezentuje się przy stonowanej reszcie. Na ostatnim zdjęciu widać inne spodnie niż mam na sobie ale to tylko dlatego że nie mogłam się zdecydować , które ubrać a to zdjęcie wyszło najlepiej:P




koszula[prezent], marynarka[sh] spodnie[nn],

4 komentarze:

Uszyte marzenia pisze...

Bardzo ładna stylizacja-obserwujemy?

suchcia pisze...

koszula piękna :) buty nie w moim stylu, ale nie o to tu chodzi :p

Lolka pisze...

Dziękuje:):* wiadomo każdy ma swój styl:P

Elisabeth Secret pisze...

pooodoba mi się!! :- )

Obserwatorzy